PORTFOLIO
Met meer dan 20 jaar ervaring weet ik de weg naar echt marketingresultaat. Rijk gevuld met ontdekkingen, nieuwe energie en perspectief. Daar staat Route Royaal voor. Je positionering is de eindbestemming én de springplank voor jouw groei. De route daarnaartoe is waar ik mij in vastbijt.
Bekijk hier een overzicht van mijn werk.

TORRE GACHERO
ALMAZARA DEL MATTARANA
Strategie & Creatie
Vernieuwing van merk Spaanse olijfoliemolen na overname door nieuwe Nederlandse eigenaars.
Highlights:
-
Een merk dat vraagt om een duidelijke communicatie zonder poespas.
-
Stoere robuuste en traditionele uitstraling.
-
Verschillende doelgroepen zoals horeca, retail en olijfboeren.
Opmerking:
" Torre Gachero is een olijfmolen met een strakke en robuuste uitstraling, waar kwaliteit en authenticiteit samenkomen. Met de olijfolie verwerking en botteling bedienen ze een diverse klantenkring van boeren, retail en horeca. Geen overbodige franjes, gewoon een olijfmolen die doet waar het voor gemaakt is; mooie en lekkere olie maken. "

EL PRINCIPE VERDE
TOT DE KERN
Strategie & Creatie
Creatie van Nederlands olijfoliemerk.
Highlights:
-
Een eeuwenoud product waarbij veel buiten wordt gewerkt, met een terugkeer naar de essentie van het leven. Tot de kern.
-
Een romantisch beeld van de omgeving en omstandigheden waar het product vandaan komt.
-
De olijfolie een onderdeel laten zijn van het gewone dagelijkse leven, redelijk onzichtbaar maar alsnog niet te missen.
Opmerking:
" Hier draait alles om pure ambacht en de kracht van de natuur. Met liefde voor het land en respect voor eeuwenoude tradities worden de beste olijven geselecteerd en verwerkt tot olijfolie van topkwaliteit. Proef de zon, de aarde en het ambacht in elke druppel. El Principe Verde brengt niet alleen smaak, maar ook een verhaal van de Nederlandse boer in Spanje en verbondenheid met de natuur. Wie wil dat nou niet op tafel? "

DE GRAAFF TUIN EN LANDSCHAP / INFRA B.V.
BUITEN.BETER.
Strategie & Creatie
Creatie moderne uitstraling en vernieuwde website plus social media strategie.
Highlights:
-
Een ambacht waarbij veel buiten wordt gewerkt, wat terugkomt in de fotografie en uitstraling van het bedrijf.
-
Veel kennis en kunde in huis wat op deze manier multidisciplinair getoond wordt.
-
Solide basis om toekomstige communicatie op voort te zetten.
Opmerking:
" Dit bedrijf staat letterlijk met de poten in de klei. Hard werken in de buitenlucht, mooie dingen maken en de veiligheid van de mensen wie wonen in de omgeving versterken door landschap- en infra onderhoud te plegen. Wie vind dit nou niet mooi werk? Daar past dus ook een mooie uitstraling bij met top klasse fotografie. Buiten. Beter. somt deze werkzaamheden perfect op. "

STOLT TANK CONTAINERS
CAPACITY TO MOVE
Strategie & Creatie
Creatie internationale marketingstrategie plus uitrol en uitvoering. Uitvoering en lancering van meerdere campagnes over periode van twee jaar.
Highlights:
-
Volledig verse marketingmix op web, print en social
-
Sterke visuele identiteit vergeleken met concurrentie
-
Fundering voor marketing automation en expansie naar meerdere taalgebieden
Opmerking:
" Een groot project met een grote pay off, Capacity to Move staat voor een nieuwe communicatie richting van het bedrijf in lijn met een groei strategie voor de komende jaren. Gaaf en trots dat ik aan deze positionering en uitrol heb mogen werken! "

BACK TO CLASSICS
KEEPING THE DUCATI HERITAGE ALIVE
Strategie & Creatie
Creatie internationale marketingstrategie plus uitrol en uitvoering. Uitvoering en lancering van meerdere campagnes over periode van twee jaar.
Highlights:
-
Mix van een moderne en retro uitstraling
-
Veel ruimte voor technische details omdat de vintage Ducati markt er eentje voor de liefhebbers is.
-
Vol in op de liefde voor het product.
Opmerking:
" Een mooi bedrijf met een mooi product verdient ook een mooie website en uitstraling. Dit is goed gelukt en Back to Classics is klaar om jaren vooruit te kunnen. "
MERKEN WAAR IK VOOR EN MEE GEWERKT HEB:








